Betalen

Wanneer je je bezorggegevens en de gewenste verzendoptie hebt ingevuld kom je op de betaalpagina uit. Hierbij kun je kiezen uit verschillende betaalmethodes. Met het betalen wordt de bestelling afgerond. Het is daarom verstandig om voor het betalen nog even te checken of je gegevens en het product dat zich in je winkelwagen bevindt kloppen!

Hieronder vind je enkele veelgestelde vragen rondom het betalen. Is er nog iets niet helemaal duidelijk? Via het kopje ‘contact’ kun je ons bereiken!

Veelgestelde vragen
Hoe betaal ik bij SKOR?

Bij SKOR kun je op de volgende manieren betalen:

  • iDEAL: veilig betalen via de vertrouwde betaalomgeving van je Nederlandse bank
  • Bancontact: veilig betalen via de vertrouwde betaalomgeving van je Belgische bank
  • SEPA-overboeking: je maakt het bedrag handmatig over nadat je je bestelling hebt geplaatst. De betaalgegevens vind je op de factuur. Zodra wij jouw betaling hebben ontvangen, nemen we je bestelling verder in behandeling.
  • Creditcard: vul je kaartgegevens in en autoriseer de betaling

Mijn betaling is mislukt, wat nu?

Oeps, dat is vervelend. Lukt het niet je bestelling af te ronden? Neem contact op met onze Klantenservice. We kijken de betaling voor je na en zorgen ervoor dat je alsnog kunt betalen en/of je bestelling opnieuw kunt doen.

Kan ik ook achteraf betalen?

Achteraf betalen (betalen na levering) is niet mogelijk bij SKOR. Je betaalt je bestelling altijd vooraf. 

Wat zijn de bankgegevens van SKOR?

Wil je het bedrag zelf overmaken met een SEPA-overboeking? Dit zijn onze bankgegevens:

SKOR BV NL10RABO0337460353
SWIFT RABONL2U

Vermeld altijd het facuurnummer in de omschrijving.

Hoe gebruik ik een kortingscode?

Heb je een kortingscode van SKOR? Vul deze in bij de kassa. De korting wordt direct verrekend.

Kom je er niet uit?

Neem contact op met onze klantenservice en wij helpen je graag verder.

  • Gratis verzending vanaf 50,- (in NL)

  • 30 dagen bedenktijd

  • Klanten beoordelen ons met een 4.5/5