Verzending & bezorging

Pakketdienst: Bestellingen op werkdagen geplaatst voor 12.00 uur worden dezelfde dag verzonden
Grote producten: Producten die niet per pakketdienst verzonden kunnen worden, zullen door een externe transporteur of door onze vervoerders worden afgeleverd. Hiervoor zal vooraf contact met je worden opgenomen om hiervoor een afspraak te maken

 

Levering: je bestelling kan langer onderweg zijn dan je van ons gewend bent. Door problemen bij de postvervoerders lopen de leveringen soms vertraging op. Wij doen onze uiterste best alles zo snel mogelijk te leveren, maar dit ligt buiten onze macht. Wij hopen op je begrip.

Bestelling afhalen Experience Center

Het is ook mogelijk om je bestelling af te halen bij SKOR. Dit kan op werkdagen van maandag t/m vrijdag van 09.30 tot 15.30 uur. 

Adres: Bedrijvenpark Twente 448, 7602KM Almelo

Zending volgen

Wanneer je een bestelling plaatst wil je natuurlijk het liefst dat deze zo snel mogelijk bij je wordt bezorgd. Na het bestellen ontvang je van ons een Track & Trace code, zodat je precies weet wanneer je je bestelling kunt verwachten! Onze producten worden bezorgd door GLS en vanaf 50 euro rekenen we voor bestellingen in de BeNeLux geen verzendkosten. Bij onze hardware materialen (doelen en dug-outs) berekenen we een totaalprijs voor je, afhankelijk van eventuele montagewerkzaamheden en het vervoer. 

Als je niet thuis bent tijdens de bezorging

Als het pakket op het bezorgmoment niet in ontvangst wordt genomen, zal aan de buren gevraagd worden of ze het pakket kunnen aannemen. Als geen van de buren het pakket kan aannemen, neemt GLS het pakket mee terug naar het depot.

Procedure GLS: na het eerste bezorgmoment krijg je een formulier in de bus waarmee je een alternatief afleveradres kunt doorgeven via de "Niet thuis code".  Doe je dat niet, dan wordt het pakket de volgende werkdag nogmaals op hetzelfde adres aangeboden. Na de derde poging wordt het pakket teruggestuurd naar ons.

Alternatief afleveradres opgeven

Wil je jouw pakketje op een ander adres dan het factuuradres laten bezorgen? Dan kun je dit tijdens het bestellen doorgeven.

 

Hieronder vind je enkele veelgestelde vragen rondom de verzending en bezorging. Zie je je vraag er niet tussenstaan? Neem dan gerust contact met ons op, we helpen je graag verder!

 

Bekijk hier de algemene voorwaarden.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Voor voetballen, keepershandschoenen en andere artikelen uit het assortiment Equipment en Gear geldt: voor 12.00 uur besteld, de volgende werkdag bezorgd. Bij doelen, dug-outs en andere artikelen die (op maat) gemaakt moeten worden, nemen we contact met je op om de leverdatum af te stemmen. De gemiddelde levertijd van hardware-artikelen is 2 tot 4 weken. Bestel je team wear voor je club? Dan nemen wij altijd contact met je op over de levertijd.

Monteren jullie vaste doelen en dug-outs op locatie?

SKOR heeft eigen monteurs die de montage van doelen, dug-outs of andere hardware kunnen verzorgen. Denk aan het vastzetten van vaste voetbaldoelen en dug-outs, het inhangen van doelnetten of het aanbrengen van doelverzwaarders. Wil jouw club gebruikmaken van onze montageservice? Neem dan contact met ons op. Voor de montageservice geldt een meerprijs.

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen

Het kan een keer voorkomen dat een pakketje onderweg vertraging oploopt. Je kunt de bezorgstatus van je pakket volgen via de Track & Trace code van PostNL. Bij groot transport ontvang je de trackingcode van onze externe transporteur. Is het niet duidelijk wat de bezorgstatus is? Neem contact met ons op, we zoeken het voor je uit!

Worden oude doelen of dug-outs door SKOR afgevoerd? 

In sommige gevallen kunnen wij oude doelen en dug-outs van jouw club meenemen op het moment dat er nieuwe SKOR hardware wordt geplaatst. Heeft jouw club deze wens? Neem dan contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

Bezorgen of monteren jullie ook 's avonds en in het weekend? 

In sommige gevallen is dit mogelijk. Heeft jouw club deze wens? Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

Kan ik mijn bestelling afhalen?

Het afhalen van je bestelling kan in ons magazijn in Almelo, op werkdagen tussen 8.00 en 16.00 uur. Kies tijdens het bestellen voor de optie 'afhalen in Almelo' en betaal via de webshop.

Het adres van ons magazijn is Bedrijvenpark Twente 448 7602 KM in Almelo. Neem bij het afhalen je orderbevestiging mee!
Tip: zorg bij voor veilig vervoer bij het afhalen van voetbaldoelen of dug-outs

Advies nodig?
Heb je vragen over bepaalde producten of heb je advies nodig, plan dan een adviesgesprek in en wij informeren je over de mogelijkheden.
Plan een adviesgesprek in

Vraag nu onze brand catalog aan

We hebben al onze producten en ontwikkelingen overzichtelijk op een rijtje gezet voor jou.

Vraag onze brand catalog aan.

Brand Catalog - SKOR

Vraag offerte aan

Would you like more information about our product or are you curious about the possibilities? Request a quote now and our specialists will help you further.

Plan adviesgesprek

Heb je vragen over bepaalde producten of heb je advies nodig, plan dan een adviesgesprek in en wij informeren je over de mogelijkheden.

Vraag brand catalogus aan

We hebben al onze producten en ontwikkelingen overzichtelijk op een rijtje gezet voor jou. Vul je gegevens in en ontvang de catalogus in jouw mailbox.

Scroll verder